A Doveport Állami Fegyintézet története
Nevada államot gyakran emlegetik a harcban születettként, utalva arra, hogy az amerikai polgárháború idején, 1864-ben lett az Amerikai Egyesült Államok egyik tagállama. Doveport ezen állam észak-keleti részén terül el. Kikötőváros, de ahhoz képest elég nagy, a negyedik legnagyobb városként van fenntartva. A Doveport Állami Fegyintézet 1866-ban jött létre Doveporti Fegyház néven Benjaim Samuels igazgatásában, rövid idővel azután, hogy a polgárháború véget ért 1865-ben, azonban később, már 1882-ben, Robert Clarke igazgatásában nőtte ki magát állami szintűvé, az egyre sokasodó bűnözések hatására. Clarke igazgató emiatt is keresztelte át 1883-ban Doveport Állami Fegyintézet névre. Mivel egyre több fegyenc került be, 1890-ben muszáj volt felújításokat végrehajtani, így a viszonylag kis fegyház kétemeletesből hatemeletessé lett építve.
Azóta rengeteg idő telt el ugyan, és jelenleg Frederick Lewis igazgatja, nagyon is úgy tűnik, hogy a volt fegyencek szellemei visszatérnek kísérteni. Az épület ódon falai közt a rabok gyakran vesznek észre furcsa dolgokat, főként celláikban. Gyakran tűnnek el tárgyak, és kerülnek elő néhány nap múlva a legszembetűnőbb helyen, sokszor érezhetők hűvös fuvallatok. Az elítéltek gyakran ébrednek hideg, hátborzongató érintésekre, ezután egy-egy pillanat erejéig félig áttetsző alakokat látnak meg. Az őröknek hiába panaszkodnak, ők nem hisznek nekik. Hiába - talán vannak köztük olyanok, akik ki nem állhatják egymást, mégis össze kell, hogy fogjanak. Ki kell deríteniük, kik ezek, akik visszajárnak, és mi céljuk van vele?
A játék szabályzata
01. Annyi karaktered legyen, amennyivel elbírsz. Ne legyen hat, ha csak egyet használsz!
02. Egy reag legyen minimum 5 mondatos, hogy elkerüljük a háromszavas firkálmányokat, és hogy élvezetesebb legyen a játék. Felső határ nincs, akár teljes novellákat is írhatsz, ha neked úgy tetszik.
03. Nem muszáj minden elítéltnek puszipajtásnak lennie, és nem muszáj az egész történetnek a szellemek utáni nyomozásról szólnia. Lehetnek balhék a rabok között, verekedések az őrökkel, kisebb-nagyobb haverkodás a szellemekkel is akár, hiszen nem kell mindnek gonosznak lennie.
04. Azért annak örülnék, ha nem szítanátok teljes börtönlázadásokat, egyéb teljes társaságot érintő bunyókat! Idővel, ha lesz rá igény és nagyobb lesz a társaság, lesznek ehhez hasonló összezendülések, közös játékok.
05. Ha lehet, legyen névtáblád, amit be is kell, hogy illessz a reagod elejére. Ha nem tudsz csinálni, szólj a chatben, valaki más is csinálhat neked, vagy akár én is bevállalom.
06. Káromkodások, verekedések megengedettek, hiszen börtönben vagyunk, ott mindennaposak az ilyen dolgok. +18 szintén megengedett, bár ezt tüntessétek fel az elején.
07. Ne ejts halálos sebet a másik karakterén, és ha lehet, ne is öld meg, csak megbeszélés alapján. Lehetőleg ne irányítsd a másik user karakterét. Ha verekedés van, vagy más dolog, ahol dönteni kell a másik játékosnak, ott írj feltételes módban.
|